مسئولان و خطا در فوتبال آمریکایی
نوشته شده توسط : mm

 فوتبال نونهالان

 

هنگامی که توپ از ضربات ضربه ای ضربه خورده است ، تیم ضربه زننده می تواند آن را پیش ببرد تنها در صورتی که در پشت خط ضرب و شتم گرفته یا بازیابی شود. اگر توسط تیم لگدساز فراتر از این خط لمس شود یا بازیابی شود ، در نقطه ای که لمس شده است مرده می شود. تیم ضربه زننده از دخالت در موقعیت گیرنده برای گرفتن توپ ممنوع است. تیم دریافت کننده این امکان را دارد که برای گرفتن عادلانه سیگنال بدهد ، که مانع از مسدود شدن یا برخورد برخورد گیرنده با دفاع می شود. بازی به محض گرفتن توپ و عدم پیشرفت توپ به پایان می رسد. 

مسئولان و خطا
همچنین ببینید: رسمی (فوتبال آمریکایی) ، خدمه زنجیره ای ، و پنالتی (فوتبال gridiron)
تصویری از هفت مأمور در حال ملاقات در محل فرودگاهی نشان داده شده است. دیدار مسئولان در خط میانی
مقامات از زنجیره ای برای اندازه گیری اولین فرود استفاده می کنند.
مقامات از زنجیر برای اندازه گیری اولین فرود استفاده می کنند. در اینجا ، توپ فقط از قطب کوتاه است و بنابراین از اولین پایین کوتاه است.
مقامات مسئول اجرای قوانین بازی و نظارت بر ساعت هستند. همه مسئولان سوت حمل می کنند و پیراهن راه راه سیاه و سفید و کلاه سیاه بر سر می گذارند به جز داور که کلاه سفید است. هر یک دارای یک پرچم زرد وزن دار است که به زمین پرتاب می شود تا علامت خطا اعلام شود. یک مقام رسمی که خطاهای متعدد را تشخیص می دهد ، کلاه خود را به عنوان سیگنال ثانویه پرتاب می کند.  هفت مسئول (از خدمه استاندارد هفت نفره ؛ سطح پایین بازی تا سطح کالج از مقامات کمتری استفاده می کند) در زمین هر کدام وظایف متفاوتی را بر عهده دارند: [113]

داور در پشت و کنار پشت تهاجمی قرار گرفته است. داور متولی نظارت و کنترل بازی است و در امتیاز دهی ، تعداد پایین و هرگونه تفسیر قوانین در بحث بین سایر مقامات مسئول است. داور تمام جریمه ها را اعلام می کند و در مورد تخلف با کاپیتان تیم متخلف بحث می کند ، ضربه های غیرقانونی را در دفاع میانی بررسی می کند ، درخواست اندازه گیری های اولیه را انجام می دهد و هر زمان که بازیکنی اخراج می شود به سرمربی تیم اطلاع می دهد.





:: برچسب‌ها: فوتبال نونهالان ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: